Voor organisaties die graag met medewerkers en klanten aan de slag willen om hun klantbeleving te verbeteren heeft Buro Busker de workshop klantbeleving & customer journeys. Tijdens de workshop, die een dagdeel in beslag neemt, leren de deelnemers te denken als een klant en ontvangen ze tools om de customer journey van klanten te verbeteren. Ook komt Buro Busker met aanbevelingen om de klantbeleving & customer journey te verbeteren.
De workshop bestaat uit de volgende onderdelen:
Voorbereiding van de workshop
- Intakegesprek / context vaststellen
- Kwalitatieve inventarisatie van de klantbeleving bij 5 tot 10 klanten*
De workshop
- Warming up
- Theorie klantbeleving & customer journeys
- Confrontatie
- Groepsopdrachten
- Cooling down
Na afloop van de workshop
- Rapportage van de uitkomsten van de workshop
* deze stap kan ook worden overgeslagen, bijvoorbeeld als er veel klantdata beschikbaar is.
Kortom: een leuke en goede manier om met de klantbeleving van jouw organisatie aan de slag te gaan. Eenmalig of als startpunt van een verbetertraject.
Geïnteresseerd?
Stuur me even een berichtje. Dan bel ik je en bespreken we de workshop, de kosten en de planning.