Workshop klantbeleving & customer journeys

Voor organisaties die graag met medewerkers en klanten aan de slag willen om hun klantbeleving te verbeteren heeft Buro Busker de workshop klantbeleving & customer journeys. Tijdens de workshop, die een dagdeel in beslag neemt, leren de deelnemers te denken als een klant en ontvangen ze tools om de customer journey van klanten te verbeteren. Ook komt Buro Busker met aanbevelingen om de klantbeleving & customer journey te verbeteren.

De workshop bestaat uit de volgende onderdelen:

Voorbereiding van de workshop

  • Intakegesprek / context vaststellen
  • Kwalitatieve inventarisatie van de klantbeleving bij 5 tot 10 klanten*

De workshop

  • Warming up
  • Theorie klantbeleving & customer journeys
  • Confrontatie
  • Groepsopdrachten
  • Cooling down

Na afloop van de workshop

  • Rapportage van de uitkomsten van de workshop

* deze stap kan ook worden overgeslagen, bijvoorbeeld als er veel klantdata beschikbaar is.

Kortom: een leuke en goede manier om met de klantbeleving van jouw organisatie aan de slag te gaan. Eenmalig of als startpunt van een verbetertraject.

Geïnteresseerd?

Stuur me even een berichtje. Dan bel ik je en bespreken we de workshop, de kosten en de planning.

Eerdere deelnemers zeiden dit:

Zeer inspirerende customer journey workshop

Pim faciliteerde onlangs een kort-maar-krachtige Customer Journey workshop voor een internationale groep van mijn Aegon collega’s. Zeer inspirerend om te ervaren hoe een heel gevarieerde groep van mensen (achtergrond, kennis, aandachtsgebied) binnen 90 minuten toch komt met een concreet resultaat, en met meer inzicht over het belang van het bieden van een goede klantervaring…

Rien Brus Global VP Customer Strategy – Aegon NV

Een resultaat gerichte workshop

Pim heeft een toffe workshop klantbeleving bij ons georganiseerd. Na een paar leuke warm draai oefeningen, waarin de uitkomsten van het klantonderzoek zijn verwerkt, zijn we in groepjes aan de slag gegaan met een aantal vraagstellingen. Wat ik erg waardevol vind zijn de originele uitkomsten van de verschillende enthousiaste teams. Hierdoor krijg je een gezamenlijk gedragen doelstelling en nog belangrijker: concrete actiepunten. De workshop in een aantal keywords; humor, luchtig, begrijpelijk, doelgericht, actiegericht. Kortom een workshop met resultaat.

Hendrik Jan Hofstede Strategist & partner van Sterc | Online Agency